Termeni si conditii
Va rugam sa cititi prezentul document Termeni si Conditii cat si celelalte documente situate in Sectiunea Termeni si Conditii respectiv :
a) Politica de Livrare
b) Politica de Retur
c) Politica de Confidentialitate
d) Politica Cookie
Utilizarea site-ului nostru www.centru-printare-online.ro in vederea vizitarii sau/si efectuarii unei comenzi reprezinta acceptul dumneavoastra asupra termenelor si conditiilor de mai jos.
www.centru-printare-online.ro este un domeniu electronic (website) oferit de Activ ProdImpex SRL pentru comanda si achizitionarea unor produse personalizate realizate prin printare pe diverse medii de imprimare, la diferite dimensiuni si in diferite cantitati.
DEFINITII
Activ Document Center – denumirea comerciala a Vanzatorului / Activ Prod Impex SRL,
Vanzator – Activ Prod Impex SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Bd. Tineretului nr. 17 Bl. Z5, Sc. 1, Ap. 39, Sector 4, Bucuresti, numar inregistrare Registrul Comertului J40/1632/1993 si cod unic de inregistrare RO3455627, cu puncte de lucru in Bucuresti :
a) Punct de lucru Activ Document Center Orzari – strada Orzari nr. 5, Bloc 46bis, Parter, Sector 2, Bucuresti
b) Punct de lucru Activ Document Center Floreasca – Strada Giuseppe Garibaldi nr. 8-10, Parter, Sector 2, Bucuresti
Site sau Website sau Magazin online – domeniul de internet www.centru-printare-online.ro precum si subdomeniile acestuia.
Continut – reprezinta:
a) toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
b) continutul oricarui e-mail trimis Clientilor sau Utilizatorilor sau de catre un angajat al Vanzatorului prin orice mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
c) informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre Vanzator intr-o anumita perioada
d) date referitoare la Activ Prod Impex SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.
Vizitator – orice persoana fizica cu varsta peste 16 ani care acceseaza Site-ul, indiferent de motiv.
Utilizator sau Client – Reprezinta persoana fizica cu varsta de peste 16 ani care acceseaza Site-ul prin orice mijloc de comunicare, in scopuri private sau profesionale, si care doreste crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, prin aceasta acceptand Termenele si Conditiile utilizarii acestui Site.
Cumparator – un utilizator care acceseaza Site-ul si plaseaza o comanda confirmata si achitata online, in nume propriu sau in numele unei persoane juridice.
Consumator – Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatiilor lor profesionale.
Cont – sectiune a Site-ului a carei accesare de catre client se face doar pe baza codului de utilizator si a parolei, sectiune in care se regasesc numele, prenumele, adresa de email, telefonul, adresa de facturare, adresele de livrare si istoricul comenzilor plasate folosind acel cod de utilizator.
Comanda – solicitarea Cumparatorului pentru executia de catre Vanzator a unui produs sau produse personalizate si care a fost finalizata prin achitarea online cu cardul bancar.
Contract – este o comanda finalizata prin achitarea online cu cardul bancar si confirmata electronic prin email prin care Vanzatorul isi ia obligatia de a executa produsul sau produsele personalizate la dimensiunile si in cantitatile specificate de catre Client, iar Cumparatorul isi ia obligatia sa achite contravaloarea comenzii, sa ridice sau sa primeasca comanda, si sa respecte Termenele Si Conditiile si conditiile comerciale comunicate.
Cos – Sectiune din Site care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.
Produs / Produse – orice produs / produse personalizate realizate de Vanzator prin imprimarea si asamblarea imaginilor si/sau documentelor incarcate pe Site, pe materialele selectate si in cantitatea dorita de Cumparator, ca urmare a unei Comenzi, respectiv a Contractului incheiat.
Specificatii – toate caracteristicile produselor si/sau serviciilor, descrierile produselor si/sau serviciilor afisate in site sau comunicate Clientului.
Conditii comerciale – pretul produselor si/sau serviciilor, termenul de executie, termenul si modalitatea de plata, pretul si termenul livrarii, specificatiile produselor din comanda.
Comunicarea comerciala – orice tip de mesaj transmis prin mijloace electronice (email, sms, mesaj prin sistem de chat – whatsapp, telegram, live-chat integrat in site si altele) care contine informatii generale si/sau specifice produselor si/sau serviciilor continute in comanda clientului ori informatii privind conditiile comerciale.
Tranzactie – incasarea ori rambursarea unei sume de bani rezultata din vanzarea unui produs si/sau serviciu Cumparatorului de catre Vanzator, prin intermediul procesatorului de plati cu cardul.
Document – prezentele Termene si Conditii.
CONDITII GENERALE
Accesul in vederea efectuarii unei comenzi este permis oricarui vizitator al site-ului.
Produsele si/sau serviciile prezente pe site-ul www.centru-printare-online.ro sunt disponibile pentru comanda si achizitie in masura existentei materialelor in stocul Vanzatorului sau sunt posibil de executat cu echipamentele si dispozitivele functionale detinute de Vanzator.
Toate preturile produselor din magazinul online, care se pot comanda online sunt exprimate in lei si includ TVA.
Prin crearea unui cont, plasarea unei comenzi ori utilizarea continutului, utilizatorul si/sau cumparatorul accepta Termenii si Conditiile in cea mai recenta versiune existenta si publicata in site la data crearii contului, plasarii comenzii sau utilizarii continutului.
Vanzatorul poate modifica preturile fara nici o notificare prealabila, acestea urmand să fie afişate pe site.
Taxele aferente transportului nu sunt incluse în preţul afisat in procesul de comanda, ele fiind afişate pe site in sectiunea de finalizare a comenzii şi incluse în factura comenzii.
Factura se emite conform legislaţiei în vigoare din România.
Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului astfel incheiat.
Vanzatorul nu garantează stocarea imaginilor sau documentelor Utilizatorilor folosite pentru realizarea produsului / produselor decât până la prelucrarea comenzii. Din motive de securitate faţă de confidenţialitatea imaginilor si documentelor utilizatorilor şi din motive de spaţiu pe server, imaginile si documentele vor fi şterse după executarea comenzii si dupa scurgerea perioadei de 2 (doua) zile lucratoare de la receptionarea fara obiectiunii a Comenzii.
Vanzatorul nu garantează că domeniul va funcţiona neîntrerupt şi fără erori sau că defectele de pe website vor fi corectate.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (text, imagini statice / dinamice / prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlul de prezentare. Este posibil ca unele accesorii prezentate in imagini sa fie comercializate separat de produsul principal.
Promotiile/Ofertele prezente pe Site sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Prin lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, mesaj text sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe Site.
Comenzile sunt onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date aferenta magazinului online.
Recomandam Clientilor/Utilizatorilor sa verifice datele furnizate catre Site la finalizarea Comenzii, date in baza carora se va emite factura fiscala.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda. Daca modificam cantitatea de Produse din Comanda, vom notifica Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia la efectuarea Comenzii si vom returna suma achitata in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la notificare.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona total accesul Utilizatorului la efectuarea comenzilor in cazul in care considera ca activitatea si actiunile Utilizatorului pe Site ar putea aduce prejudicii Vanzatorului. In situatia descrisa anterior, Utilizatorul se poate adresa Vanzatorului folosind mijloacele de comunicare afisate in site pentru a putea fi informat in privinta motivelor care au dus la aplicarea restrictiilor.
CONDITIILE DE VANZARE ONLINE
Utilizatorul poate plasa comenzi pe site prin introducerea fisierelor imagine sau document necesare, alegerea parametrilor de printare (dimensiuni, materiale, accesorii, cantitate) si adaugarea produselor in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda, efectuand plata online conform indicatiilor procesatorului de plati Netopia.
Comanda este finalizata prin furnizarea informatiilor necesare facturarii, modalitatilor de livrare, inclusiv a adreselor de livrare, si achitarea comenzii. Notificarea primita electronic, prin intermediul emailului sau a unui mesaj text telefonic, dupa finalizarea unei comenzi si efectuarea cu succes a platii reprezinta acceptarea comenzii de catre Vanzator.
Conform legilor în vigoare, comanda facută pe site-ul www.centru-printare-online.ro se consideră un Contract între Utilizator şi Vanzator şi trebuie executată de către ambele parţi. Aceasta înseamnă că Vanzatorul se obligă să livreze produsele, iar Utilizatorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Contractul intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator sau prin notificarea electronica a Cumparatorului ca pretul comenzii a fost achitat cu succes.
Adaugarea produselor in cosul de cumparaturi fara finalizarea comenzii nu va conduce la inregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automata a Produselor.
Cumparatorul are obligatia sa furnizeze toate informatiile necesare intocmirii facturii fiscale, in conformitate cu legislatia in vigoare. Cumparatorul are obligatia sa actualizeze informatiile furnizate ori de cate ori este cazul.
Prin finalizarea comenzii Cumparatorul este de acord ca Vanzatorul poate sa il contacteze prin email, mesaje text sau telefonic ori prin alte mijloace agreate de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea lui pentru realizarea Produselor si livrarea acestora.
Vanzatorul poate anula o comanda inregistrata in site-ul www.centru-printare-online.ro, cu notificarea Cumparatorului, fara vreo obligatie ulterioara a vreuneia dintre parti si fara ca vreo parte sa poate pretinde daune-interese in urmatoarele situatii:
a) neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta
b) invalidarea/respingerea tranzactiei de catre procesatorul de plati agreat de vanzator
c) datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte si face imposibila finalizarea comenzii
d) lipsa din stocul Vanzatorului si al partenerilor acestuia a materialelor si accesoriilor necesare executarii produselor personalizate, aceasta ducand la imposibilitatea executiei Comenzii, in acest caz Vanzatorul fiind obligat sa returneze Clientului pretul primit pentru Produsele comandate in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la notificarea Cumparatorului despre anularea Comenzii
Contractul se considera incheiat atunci cand Cumparatorul primeste de la vanzator Produsele comandate sau atunci cand primeste notificarea de expediere prin servicii de curierat.
COMUNICAREA
Comunicarea dintre Vanzator si Cumparator se realizeaza prin mijloacele de comunicare afisate in site, la sectiunea contact (exemple: telefonic, prin SMS, prin formularele de contact, prin email, prin utilizarea sistemului de livechat, prin aplicatii de mesagerie – whatsapp, telegram, facebook messenger).
Vanzatorul va gestiona informatiile primite conform nevoilor sale, in conformitate cu legea aplicabila si Politica De Confidentialitate.
Vanzatorul va publica pe Site informatii despre produsele si/sau serviciile personalizate, despre promotiile si reducerile de pret acordate intr-o anumita perioada de timp si conditiile de acordare.
CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru realizarea unor Produse si/sau Servicii in vederea onorarii Comenzii, fara a fi necesar acordul Cumparatorului in acest sens. Responsabilitatea revine intotdeauna Vanzatorului, in relatia cu Clientul / Cumparartorul pentru toate obligatiile legale si contractuale.
MODALITATI DE PLATA
Preturile Produselor si/sau Serviciilor afisate in magazinul online sunt exprimate in lei (RON) includ TVA si taxa de timbru verde (unde este cazul).
Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.
Modalitatea de plata pentru produsele si/sau serviciile din comanda este Plata Online cu Cardul.
Pentru platile online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
Achitarea costului produselor si/sau serviciilor din Comanda se face utilizand un card bancar prin intermediul procesatorului de plati online NETOPIA, ales de Vanzator. Introducerea datelor cardului cumparatorului are loc in pagina securizata a procesatorului de plati online NETOPIA.
Datele cardului de plata ale cumparatorului nu sunt accesibile Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre Vanzator ori de catre procesatorul de plati integrat in magazinul online.
CONDITII DE LIVRARE (Politica de Livrare)
Magazinul nostru online www.centru-printare-online.ro livreaza Produsele personalizate catre Cumparatori sau firma de curierat din in punctele noastre de lucru mentionate mai jos. Firma de curierat cu care avem contract este Sameday si va asigura transportul Produselor executate de noi in bune conditii.
Modalitatea de livrare pentru produsele din Comanda poate fi selectata in timpul procesului de finalizare a comenzii din urmatoarele variante:
a) Ridicare personala de la punctele de lucru – Cumparatorul sau o persoana autorizata de acesta, va ridica produsele aferente comenzii de la punctele de lucru ale vanzatorului. Pentru acest tip de predare a comenzii nu sunt percepute taxe de livrare.
b) Livrare prin curier SAMEDAY – produsele din comanda sunt ambalate de catre Vanzator in unul sau mai multe colete si apoi predate firmei specializate de curierat SAMEDAY in vederea livrarii acestora la adresa specificata de catre Cumparator.
Pentru aceasta metoda de livrare se percepe taxa de livrare care depinde de localitatea de destinatie (daca localitatea se afla sau nu in aria de acoperire a firmei de curierat), de numarul de kilometri suplimentari.
Costul livrarii este calculat in timp real, in functie de adresa de livrare si afisat pe parcursul procedurii de finalizare a comenzii.
c) Livrare in locker (cutii postale) SAMEDAY – produsele din Comanda sunt ambalate de catre Vanzator in unul sau mai multe colete si apoi predate firmei specializate de curierat in vederea introducerii in lockere (cutiile postale) securizate disponibile in Bucuresti, Ilfov, Iași, Timisoara, Brașov, Cluj, Constanta, Arad, Bacau, Ploiesti, Oradea si Braila. Taxa de livrare va fi afisata pe parcursul procedurii de finalizare a comenzii.
Punctele de lucru ale Vanzatorului au un program de functionare de Luni pana Vineri, intre orele 8.30 si 17.00, cu exceptia sarbatorilor legale.
Adresele punctelor de lucru sunt:
a) Punct de lucru Activ Document Center Orzari – strada Orzari nr. 5, Bloc 46bis, Parter, Sector 2, Bucuresti
b) Punct de lucru Activ Document Center Floreasca – Strada Giuseppe Garibaldi nr. 8-10, Parter, Sector 2, Bucuresti
Pe parcursul finalizarii Comenzii si inaintea introducerii acceptului de plata din partea Utilizatorului, Site-ul va afisa un termen de productie a comenzii ce coincide cu termenul de livrare prin ridicare de la un punct de lucru al Vanzatorului si un termen estimativ suplimentar pentru livrarea prin curierul Sameday.
Termenul de livrare este calculat si confirmat de Vanzator in urma plasarii si finalizarii comenzii si este dat de urmatoarele durate de timp:
a) Timpul de realizare a Produselor, respectiv de livrare la punctele de lucru, de catre Vanzator
b) Timpul de livrare necesar firmei specializate de curierat Sameday
Termenul de livrare a Comenzii la la punctele de lucru ale Vanzatorului, atat catre Cumparator pentru ridicare personala, cat si catre firma de curierat Sameday, este de in general 1 – 3 zile lucratoare.
Fac exceptie livrarea urmatoarelor comenzi :
a) Comenzile din categoria Printare Materiale Rigide unde termenul de productie, respectiv de livrare prin ridicare de la punctele de lucru, poate fi cuprins intre 2 – 5 zile lucratoare
b) Comenzile din categoria Printare Roll-Up unde se selecteaza si Cumparare Suport unde termenul de productie, respectiv de livrare prin ridicare de la punctele de lucru, poate fi cuprins intre 2 – 5 zile lucratoare, Vanzatorul neavand un stoc de suporti suficient pentru orice Comanda
c) Comenzile din categoria Printare Tablouri unde termenul de productie, respectiv de livrare prin ridicare de la punctele de lucru, poate fi cuprins intre 3 - 10 zile lucratoare, Vanzatorul neavand un stoc de sasiuri de lemn suficient pentru orice Comanda
Pentru Comenzile ce depasesc valoarea de 500 lei inclusiv TVA, livrarea prin curier Sameday in Bucuresti este gratuita.
Pentru Comenzile ce depasesc valoarea de 700 lei inclusiv TVA, livrarea prin curier Sameday in Judetul Ilfov este gratuita.
Pentru Comenzile ce depasesc valoarea de 1.000 lei inclusiv TVA, livrarea prin curier Sameday in orice judet din Romania, altele decat judetul Ilfov si Bucuresti, este gratuita.
In cazul livrarii prin curier, termenul de livrare a comenzii catre Cumparator este de in general 1 - 3 zile lucratoare de la predarea de catre Vanzator a Produselor catre firma de curierat.
Preluare Produselor de catre firma de curierat va fi anuntata Cumparatorului prin intermediul email-ului sau a mesajelor SMS sau va putea fi verificata direct pe site-ul firmei de curierat.
Vanzatorul pune la dispozitia Utilizatorului toate informaţiile despre livrare si nu este responsabil de intarzierea firmei de curierat. Informaţiile despre statusul livrării comenzii pot fi obţinute de pe site-ul firmei de curierat Sameday.
Vanzatorul intelege si este de acord ca termenul de productie, respectiv termenul de livrare la punctele de lucru (ridicare personala), este o conditie importanta a Comenzii si implicit a Contractului. Vanzatorul se angajeaza ca in cazul in care termenul de productie, respectiv livrarea Produselor prin ridicare de la punctele de lucru, depaseste cu 2 (doua) zile lucratoare termenul maximal enuntat in Comanda confirmata de Vanzator, acesta sa returneze pretul achitat de Cumparator in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la depasirea termenului.
Vanzatorul asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si trimiterea documentelor insotitoare in vederea livrarii Produsului / Produselor.
Vanzatorul asigura livrarea produselor si prestarea serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.
Dupa receptionarea Comenzii, recomandam ca Produsul / Produsele sa fie verificate pentru a nu prezenta defectiuni fizice de executie sau cauzate de transport cat mai repede, iar sesizarea sa fie facuta in maximum 2 (doua) zile lucratoare la adresa de e-mail office@activdocument.ro
Sesizarea trebuie sa contina informatii despre comanda (numarul comenzii si data acesteia), despre starea produsului si de preferat poze care sa arate problemele sesizate. Sesizariile facute mai tarziu de 2 (doua) zile lucratoare din momentul receptionarii comenzii nu vor fi luate in considerare. Acest termen este valabil si pentru comenzile ridicate din punctele noastre de lucru.
Pentru o mai usoara citire si intelegere a conditiilor de livrare, va punem la dispozitie informatiile din acest capitol al prezentului document intr-o sectiune distincta Politica de Livrare pe care o puteti accesa din partea de jos a site-ului din sectiunea TERMENE SI CONDITII.
GARANTII
Produsele comercializate de catre magazinul online www.centru-printare-online.ro, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare și conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor.
Toate accesorile sunt noi, in ambalaje originale.
Garantia produselor comercializate de catre catre Vanzator este asigurata de catre service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producatorilor, in conditiile impuse de acestia.
TRANSFERUL DREPTULUI DE PROPRIETATE
Dreptul de proprietate asupra produselor se transfera la livrare, dupa efectuarea platii, respectiv prin :
a) semnarea documentului de transport, in cazul livrarii prin curier, ori
b) factura fiscala in cazul ridicarii de la punctele de lucru ale vanzatorului.
DREPTUL DE RETRAGERE (Politica de Retur)
Vanzatorul prin intermediul sit-ului www.centru-printare-online.ro promoveaza produse si servicii de printare “la comanda” (personalizate). Produsele personalizate sunt vandute in anumite cazuri dorite de Utilizatori impreuna cu accesorii cum ar fi dosare cu sina, bibliorafturi, cutii de arhivare, suporti roll-up, etc.
In cazul accesorilor vandute in cadrul Comenzilor, Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, adica sa returneze accesoriile in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta niciun cost, cu exceptia celor de livrare, in urmatoarele conditii :
a) In conformitate cu prevederile OUG 34/2014 perioada de renuntare expira in termen de 14 zile de la ziua in care cumparatorul intra in posesia ultimului produs din comanda, in cazul in care se vor livra separat.
b) In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va informa vanzatorul prin email, la adresa specificata in sectiunea de contact a site-ului sau prin formularul de retur.
c) Formularul de retur contine urmatoarele informatii :
i. Nume si prenume client
ii. Date de contact : email si telefon
iii. Numarul comenzii
iv. Motivul solicitarii de returnare (produs deteriorat, depasirea termenului maxim de livrare, livrarea unui produs cu specificatii diferite decat cele din comanda, livrarea altui produs, alte motive)
v. Datele contului bancar in care se va face returul banilor
vi. Observatii
d) Vanzatorul va returna Cumparatorului pretul achitat pentru accesoriile din Comanda in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la primirii returului din partea Cumparatorului la unul din punctele sale de lucru.
e) Pretul accesoriilor returnate se va restitui in contul indicat de Cumparator in formularul de retur.
f) In situatia in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou (ambalaj deteriorat, accesorii lipsa, produs deteriorat) Vanzatorul poate solicita o taxa pentru readucerea accesoriilor in parametri initiali sau pentru acoperirea diferentei de pret din vanzarea produsului ca resigilat/reconditionat sau poate reexpedia produsul la solicitarea cumparatorului, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumparator.
g) Cumparatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii accesoriilor rezultata din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea calitatii si functionarii acestora. In situatia in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa utilizarea accesoriilor peste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor, calitatii si functionarii acestora, cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii acestora.
h) Accesoriile care se livreaza in cutia produsului si ambalajul original fac parte integranta din produs. Cumparatorul are obligatia sa returneze ambalajul original nedeteriorat impreuna cu produsul si toate accesoriile lui. Ambalajul original nu trebuie sa prezinte taieturi, rupturi, etichete lipite sau alte stricaciuni si trebuie protejat pe durata transportului prin infoliere sau ambalare in cutie de carton de transport.
i) Accesoriile returnate care prezinta urme de uzura vor fi acceptate la retur numai dupa efectuarea unor procedee de reparare, cosmetizare, igienizare ori inlocuirea pieselor deteriorate care vor avea drept rezultat aducerea produsului la o forma ce va permite comercializarea lui ca produs reconditionat.
j) Vanzatorul poate retine din pretul total al accesoriului returnat o suma de bani reprezentand diminuarea valorii produsului ce poate varia intre 5 – 50% din valoarea initiala, in functie de costul pieselor inlocuite si de manopera de reconditionare necesara sau de valoarea de revanzare ca produs folosit.
k) Contravaloarea taxei de diminuare a valorii produsului returnat va fi comunicata cumparatorului dupa inspectarea produselor returnate, inainte de efectuarea propriu-zisa a procedeelor de aducere la o forma comerciala a produsului. Cumparatorul are dreptul sa ceara reexpedierea produsului returnat, cheltuielile de transport fiind in sarcina sa.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur) din contract urmatoarele Produse :
a) furnizarea de produse „la comanda”, realizate dupa specificatiile precizate de Cumparator sau personalizate;
Pentru conformitate, prevederile legale ale OUG 34/2014, Art.16, lit.(c), sunt urmatoarele:
“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: (c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar”
Acestea nu pot fi returnate decat dacă prezinta defecte de fabricatie.
b) furnizarea de produse care sunt inseparabil amestecate sau atasate / montate cu alte elemente dupa livrare
Pentru o mai usoara citire si intelegere a conditiilor de retragere, va punem la dispozitie informatiile din acest capitol al prezentului document intr-o sectiune distincta Politica de Retur pe care o puteti accesa din partea de jos a site-ului din sectiunea TERMENE SI CONDITII.
RASPUNDEREA VANZATORULUI
Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru daune de orice fel suferite de Cumparator si/sau terta parte ca urmare a realizarii de catre Vanzator a Comenzii si/sau a utilizarii Produselor dupa livrare ori pentru pierderea acestora.
Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nici un prejudiciu apărut din utilizarea sau imposibilitatea de utilizare a site-ului www.centru-printare-online.ro, chiar dacă Vanzatorul sau reprezentanţii săi autorizaţi au fost avertizaţi de posibilitatea apariţiei unor astfel de prejudicii.
Vanzatorul nu verifică conţinutul imaginilor şi documentelor / textelor incarcate de către Utilizatorii site-ului, dar işi rezervă dreptul de a monitoriza conţinutul de pe website şi de a le înlătura pe cele care sunt contrare legislaţiei din România, violează drepturile de autor sau prezentul contract.
Cumparatorul este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului propriu in masura permisa de legislatia aplicabila.
RASPUNDEREA UTILIZATORULUI
Prin accesarea domeniului www.centru-printare-online.ro Utilizatorul acceptă termenii si conditiile acestui document. Accesarea şi utilizarea acestui domeniu presupune că isi asumă responsabilitatea totală pentru utilizarea sa.
Utilizatorul este responsabil pentru:
a) Intervenţia în funcţionarea serverelor sau sistemelor folosite de site-ul www.centru-printare-online.ro
b) Incarcarea pe Site a fisierelor imagine si/sau documente care conţin viruşi care ar putea dăuna în orice fel funcţionarea domeniului, a serverelor şi sistemelor Vanzatorului
Utilizatorul/Clientul este responsabil si se obliga sa nu utilizeze pentru realizarea Produselor comandate fisierele de tip imagine si/sau documente care:
a) sunt obscene, defaimatoare, calomnioase, profane, indecente sau ilegale;
b) contin pornografie infantila;
c) promoveaza rasismul, violenta sau ura;
d) sunt false sau inselatoare;
e) incalca sau insusesc drepturile de proprietate intelectuala, drepturile de confidentialitate, inclusiv drepturile de protectie a datelor cu caracter personal si/sau orice alt tip de drepturi;
f) incalca orice lege sau reglementare aplicabila;
g) costituie “discurs de ura” indiferent daca se adreseaza unui individ sau unui grup si daca se bazeaza pe rasa, sex, nationalitate, apartenenta regilioasa, orientare sexuala sau limba a unui astfel de individ sau grup;
h) promoveaza jocurile de noroc sau vanzarea/utilizarea bauturilor alcoolice, produse din tutun sau droguri ilegale.
CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR
Acest site încearcă să protejeze cât mai mult dreptul la intimitate și la imagine al Utilizatorilor. Ne propunem să oferim o experiență online sigură, care să nu afecteze în mod negativ viața personală.
În acest sens, depunem toate eforturile pentru a ne asigura că informațiile de navigare ale Utilizatorilor sunt folosite numai în scopurile pe care le au în vedere și în interesul acestora.
Vanzatorul va pastra confidentialitatea tuturor datelor si informatiilor furnizate de catre Cumparator pentru crearea contului, plasarea Comenzii sau pentru realizarea Produselor.
Cumparatorul are obligatia de a pastra confidentialitatea datelor de acces la Cont (cod de utilizator si parola).
Vanzatorul este obligat sa nu distribuie sau sa publice imaginile si/sau documentele incarcate pe site in procesul de realizare a comenzii si sa angajeaza sa stearga aceste imagini din baza de date, server sau alte echipamente proprii pe care le utilizeaza in procesul de productie a comenzii.
Acest site nu stochează nici un fel de informații legate de Utilizatori și astfel nu le poate face publice la o cerere ulterioară.
Prezenta politică de confidențialitatea poate fi modificată fără un anunț în prealabil, prin urmare vă recomandă să revedeți în mod regulat această secțiune pentru a fi la curent cu modificările aduse.
Pentru a va informa mai bine, va rugam sa consultati Politica De Confidentialitate ce poate fi accesata in sectiunea Termene Si Conditii a site-ului www.centru-printare-online.ro
PROTECTIA DATELOR PERSONALE
Vanzatorul se obliga sa asigure protectia datelor personale furnizate in conformitate cu legislatia in vigoare, asa cum este prezentata in link-ul Politica de Confidentialitate din sectiunea Termene si Conditii ale site-ului www.centru-printare-online.ro.
Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date este inlocuită cu noul Regulament al UE privind protecţia datelor personale (2016/679), cu aplicare directă în toate statele UE incepand cu 25 mai 2018. In cuprinsul acestui Regulament sunt prevazute drepturile vizitatorului:
Orice client care achizitioneaza produse sau/si servicii prin magazinul online www.centru-printare-online.ro are urmatoarele drepturi:
a) Dreptul la accesare – Clientul poate cere dreptul la accesarea datelor personale stocate si pot cere detalii cu privire la modul in care sunt ele folosite. Noi folosim datele numai in scopul eliberarii facturii si al livrarii produselor comandate.
b) Dreptul de a fi uitat – clientul poate cere ca informatiile sale personale să fie sterse din baza de date.
c) Dreptul de transfer al datelor – Clientul poate solicita o copie a datelor sale personale pentru a le transfera catre un alt serviciu.
d) Dreptul de a fi informat– clientul este informat despre datele care urmeaza sa fie colectate in trebuie sa isi dea consimtamantul in mod expres pentru colectarea lor. Atunci cand plaseaza o comanda, Clientul este informat asupra tuturor aspectelor legate de comanda sa, inclusiv a datelor colectate.
e) Dreptul ca datele sale sa fie corectate – Clientul are posibilitatea sa isi modifice datele personale daca acestea sunt incorecte sau incomplete. Poate face acest lucru fie singur, folosind platforma siteului, fie folosind formularul de mai jos, fie scriind un mail pe adresa office@activdocument.ro
f) Dreptul de a alege ce se va intampla cu datele sale – Clientul are dreptul de a alege daca datele sale personale pot fi folosite dupa ce acestea au fost deja colectate. Noi nu abonam la newsletter implicit nici un client!
g) Dreptul de a se opune - Clientul are dreptul de a cere in orice moment incetarea utilizarii informatiilor sale in scop de marketing.
h) Dreptul de a fi anuntat – In cazul unei brese de securitate care a compromis datele personale ale utilizatorilor, Clientul va fi informat in termen de 72 de ore de la momentul în care incidentul a fost constatat.
In vederea exercitarii drepturilor sau, persoana vizată trebuie să se adreseze cu o solicitare catre adresa de mail office@activdocument.ro
Cererea nu trebuie sa fie motivata si nici nu trebuie sa aiba o anumita forma predefinita.
Pentru a va informa si intelege mai bine ce presupune protectia datelor personale, va rugam sa consultati Protectiea Datelor Personale ce poate fi accesata in sectiunea Termene Si Conditii a site-ului www.centru-printare-online.ro
PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Vanzatorul prelucreaza date cu caracter personal in cadrul site-urilor www.centru-printare-online.ro si www.activdocument.ro. Conditiile in care se desfasoara prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi accesate la Politica de Confidentialitate, care face parte din prezentul Document.
Livrarea catre Cumparator a Produselor achizitionate, este efectuata prin intermediul firmei de curierat SAMEDAY.
Firma de curierat Sameday, prelucreaza date cu caracter personal ale clientului Vanzatorului, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ului Vanzatorului si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii.
De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale clientilor Vanzatorului, sunt tinuti raspunzatori pentru respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii.
In acest sens, firma de curierat Sameday poate contacta clientii Vanzatorului prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul capitol.
Cumparatorul isi poate exercita dreptul de interventie asupra datelor (rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte) in baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa : Activ Prod Impex SRL strada. Giuseppe Garibaldi nr.8-10, Parter, Sector 2, Bucuresti - magazin Activ Document Center.
Vanzatorul poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate mai sus (furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de plata/bancare, furnizorii de servicii de audit si contabilitate).
Conform cerintelor Legislatiei in vigoare pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personale, Vanzatorul are obligatia de a administra datele personale furnizate in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate mai jos.
Vanzatorul colecteaza datele personale doar in scopul informarii Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, validarea, livrarea produselor, anularea comenzilor, facturarea comenzilor, rezolvarea diverselor probleme referitoare la o Comanda finalizata.
Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda, Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a firmei Activ Prod Impex SRL si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus.
Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul, asa cum este definit mai sus este proprietatea exclusiva a Vanzatorului, fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in mod direct sau indirect prin intermediul licentelor de utilizare si publicare.
Informatiile publicate pe site-ul Vanzatorului apartin acestuia, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate, modificate si/sau alterate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil de reprezentantul legal al societatii Activ Prod Impex SRL. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare.
Orice incalcare a drepturilor de autor poate fi sesizata pe adresa de email comunicata pe site-ul Vanzatorului.
Orice continut la care Utilizatorul/Cumparatorul are acces sau obtine acces se afla sub incidenta prezentilor Termeni si Conditii.
Vanzatorul nu pretinde proprietatea asupra continutului fisierelor pe care Utilizatorul/Clientul le incarca pe site in vederea realizarii Produselor si/sau Serviciilor personalizate.
Utilizatorul/Clientul este exclusiv responsabil pentru fisierele incarcate in site-ul Vanzatorului.
Prin incarcarea pe site-ul Vanzatorului a imaginilor sau documentelor necesare realizarii Produselor si/sau Serviciilor personalizate, Utilizatorul/Clientul garanteaza ca pentru fiecare fisier imagine sau document are toate permisiunile necesare, inclusiv de la drepturile de autor, pentru a le face disponibile ca parte a serviciilor de personalizare oferite de Vanzator.
UTILIZAREA COOKIE-URILOR
Utilizarea cookie-urilor face referire la paginile web administrate de Activ Prod Impex SRL, respectiv www.centru-printare-online.ro si www.activdocument.ro.
Acest Site foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Principalele avantaje sunt :
a) Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt folosite site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face mai eficiente și mai accesibile pentru aceștia;
b) Permit aplicațiilor multimedia sau de un tip diferit de pe alte site-uri să fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experiență de navigare mai valoroasă, mai utilă și mai plăcută;
c) Îmbunătățesc eficiența publicității online.
Pentru a va informa si intelege mai bine ce presupune utilizare a cookie-urilor, va rugam sa consultati Politica Cookie ce poate fi accesata in sectiunea Termene Si Conditii a site-ului www.centru-printare-online.ro
FORTA MAJORA
Forta majora reprezinta evenimentul imprevizibil, aflat in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Nici una din parti nu poate fi facuta raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor la termen si/sau in mod necorespunzator daca se datoreaza unui eveniment de forta majora.
LEGEA APLICABILA
Activ Prod Impex SRL funcţionează în conformitate cu Legea nr. 365/2002 privind comerţul electronic, Ordonanţa Guvernamentală nr. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la încheierea şi executarea contractelor la distanţă, şi se supune tuturor prevederilor legale aplicabile din Romania.
Legea aplicabila in relatia dintre Vanzator si Utilizator/Client/Cumparator este legea romana.
Eventualele litigii aparute intre parti se vor rezolva pe cale amiabila in caz contrar, partile putandu-se adresa instantelor judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.